Ogłoszenie Wójta Gminy Sochaczew o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji celu publicznego.

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji celu publicznego (114kB) pdf

OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY SOCHACZEW
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
 
 
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity w Dz. U. z 2012 r. poz. 647), w związku  z art. 10 §1, art. 61 § 1 i § 4 oraz art. 73 § 1 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity w Dz. U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071, z późniejszymi zmianami), zawiadamiam, że na wniosek z dnia 20 marca 2014 r. Województwa Mazowieckiego wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji celu publicznego dla inwestycji obejmującej budowę obiektu infrastruktury technicznej z zakresu usług łączności w postaci kontenera teletechnicznego dla potrzeb węzła szkieletowego sieci szerokopasmowej zlokalizowanego na fragmencie działki nr ewid. 199/2 we wsi Żukówka w Gminie Sochaczew.

W ciągu 7 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia można w Urzędzie Gminy Sochaczew,  ul. Warszawska 115, pokój nr 19 w godzinach 8:3o-15:30 zapoznać się z aktami sprawy oraz zgłosić ewentualne wnioski i zastrzeżenia.
 

 
Wójt Gminy Sochaczew
mgr inż. Mirosław Orliński

metryczka


Wytworzył: Grzegorz Florczak (16 kwietnia 2014)
Opublikował: Daniel Burzykowski (16 kwietnia 2014, 13:06:57)

Ostatnia zmiana: Daniel Burzykowski (30 października 2015, 11:50:02)
Zmieniono: Przeniesiono do sprecyzowanego katalogu.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 330